Konkurs „Uczniowie – Uczniom” #2

Do drugiego etapu zakwalifikowały się drużyny:

KazimierzMichałZSCHiE w Gdyni
Funkcyjne PingwinyZSCHiE w Gdyni
Dywizja z ZSTZespół Szkół Technicznych Sopot
Square GamesV Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku
Matematyka na + (Dominik S., Mateusz S., Damian W.) Technikum nr 3 Malborku
DigitSpells (Aleksander J., Antonii G.) Technikum nr 3 Malborku
Sfinks (Jakub J., Robert M., Ksawery Ś.) Technikum nr 3 Malborku
Czerwone Krokodyle(Błażej Cz., Tymoteusz F., Jakub Cz., Oskar P.) Technikum nr 3 Malborku
DigitSpells (Rozszerzenie)Technikum nr 3 Malborku

Konkurs „Uczniowie-Uczniom” jest konkursem skierowanym do uczniów oraz nauczycieli informatyki. Konkurs ma na celu zachęcenie klas do rozwijania swoich umiejętności w dziedzinie programowania oraz tworzenia aplikacji, które mogą pomóc uczniom w nauce przedmiotów ścisłych, takich jak matematyka, fizyka czy informatyka.

W ramach konkursu, klasy biorące udział będą miały okazję przygotować aplikację lub grę wspomagającą naukę matematyki, fizyki lub informatyki. Zadanie to będzie realizowane w ramach przygotowanych zajęć z informatyki w postaci  kursu programowania on-line, pod opieką swojego nauczyciela informatyki, w szkole.

Inspiracją dla tematów prac konkursowych mogą być zajęcia odbywające się na Wydziale MFI w ramach akcji „Nauka? Taką – to ja lubię!”. Konkurs stanowi doskonałą okazję dla uczniów, aby rozwijać swoje umiejętności programistyczne, które mogą pomóc innym uczniom w nauce.

Kto może wziąć udział?

Osoby w wieku 14-20 lat, będące uczniami szkół ponadpodstawowych, zgłoszone na pośrednictwem nauczyciela.

Do kiedy należy przesłać zgłoszenie?

Zgłoszenie należy przesłać do 15 marca 2024r (do godz. 16.00) poprzez formularz zgłoszeniowy.

Gdzie zostaną udostępnione wyniki?

Informacje na temat konkursu będą udostępniane na stronie https://lubie-nauke.mfi.ug.edu.pl/konkurs-uczniowie-uczniom/

nagrody

NIE ZWLEKAJ, WEŹ UDZIAŁ!