Do drugiego etapu zakwalifikowały się drużyny:
KazimierzMichał | ZSCHiE w Gdyni |
Funkcyjne Pingwiny | ZSCHiE w Gdyni |
Dywizja z ZST | Zespół Szkół Technicznych Sopot |
Square Games | V Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku |
Matematyka na + (Dominik S., Mateusz S., Damian W.) | Technikum nr 3 Malborku |
DigitSpells (Aleksander J., Antonii G.) | Technikum nr 3 Malborku |
Sfinks (Jakub J., Robert M., Ksawery Ś.) | Technikum nr 3 Malborku |
Czerwone Krokodyle(Błażej Cz., Tymoteusz F., Jakub Cz., Oskar P.) | Technikum nr 3 Malborku |
DigitSpells (Rozszerzenie) | Technikum nr 3 Malborku |
Konkurs „Uczniowie-Uczniom” jest konkursem skierowanym do uczniów oraz nauczycieli informatyki. Konkurs ma na celu zachęcenie klas do rozwijania swoich umiejętności w dziedzinie programowania oraz tworzenia aplikacji, które mogą pomóc uczniom w nauce przedmiotów ścisłych, takich jak matematyka, fizyka czy informatyka.
W ramach konkursu, klasy biorące udział będą miały okazję przygotować aplikację lub grę wspomagającą naukę matematyki, fizyki lub informatyki. Zadanie to będzie realizowane w ramach przygotowanych zajęć z informatyki w postaci kursu programowania on-line, pod opieką swojego nauczyciela informatyki, w szkole.
Inspiracją dla tematów prac konkursowych mogą być zajęcia odbywające się na Wydziale MFI w ramach akcji „Nauka? Taką – to ja lubię!”. Konkurs stanowi doskonałą okazję dla uczniów, aby rozwijać swoje umiejętności programistyczne, które mogą pomóc innym uczniom w nauce.
Kto może wziąć udział?
Osoby w wieku 14-20 lat, będące uczniami szkół ponadpodstawowych, zgłoszone na pośrednictwem nauczyciela.
Do kiedy należy przesłać zgłoszenie?
Zgłoszenie należy przesłać do 15 marca 2024r (do godz. 16.00) poprzez formularz zgłoszeniowy.
Gdzie zostaną udostępnione wyniki?
Informacje na temat konkursu będą udostępniane na stronie https://lubie-nauke.mfi.ug.edu.pl/konkurs-uczniowie-uczniom/